torsdag 11 februari 2010

Trovärdighet

Läste Aftonbladet på nätet och såg att Fredrik Federley centern varit på sponsrad resa.Men han såg inga problem i det då det var hans dragpersonlighet Ursula som åkte !!!!!

Man undrar om han hade otur när han tänkte eller om han menar allvar.

Hur ska vi få människor att ta politik på allvar när man så enkelt kan skoja bort något som är så viktigt som trovärdighet????

I helgen träffade jag en person som just pratade om trovärdighet. Håkan Juholt - han är en otrolig talare och han har en förmåga att förklara samhället på ett sätt som gör att jag alltid känner igen mig.

Han få mig verkligen att känna "yes we can"!! Budskapet till oss handlade just om att leva som vi lär och stå för det vi är.

Och Håkan hade verkligen inte otur när han tänkte :)

Jag är otroligt stolt och glad att han tog sig tid för oss!

/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar